Čuječnost in duhovna dimenzija
Nadaljevalni tečaj: Čuječnost za poglobljen stik s samim seboj
Cilj tečaja je izboljšati kakovost življenja in najti izpolnjenost skozi čuječnost in meditacijo. Udeleženci bodo razvijali napredne tehnike čuječnosti in meditacije, s poudarkom na globljem samozavedanju in duhovnem raziskovanju. Tečaj krepi samozavest in moč sugestije za osebno rast.
Nadaljevalni tečaj čuječnosti predstavlja globok in celosten pristop k razvijanju čuječnosti v vsakdanjem življenju – ki pomagajo udeležencem razumeti, kako lahko povečajo svojo prisotnost v trenutku ter izboljšajo svoje fizično, čustveno in duhovno dobrobit.
Pomembna razširitev koncepta čuječnosti, ki jo uvedemo v tečaju, je usmerjeno delo za izboljšanje čustvene regulacije. Čuječnost nam pomaga, da se bolje soočamo s svojimi čustvi, ne da bi se jim izogibali ali jih zadušili. Ko smo čuječi, lahko svoje čustva opazujemo brez ocenjevanja in jih sprejmemo kot del sebe. Tako stopamo v poglobljen stik s samim seboj.
Iz poglobljenega stika s seboj se razvije tudi izboljšanje naših odnosov. Čuječnost nam pomaga, da smo bolj prisotni v svojih odnosih in da bolje razumemo sebe in druge.
Tečaj obsega 8 srečanj po 100 minut. Možna je udeležba v živo ali preko zoom-a. Udeleženci prejmete tudi vse posnetke srečanj. Cena: 190 EUR
Osnovano na znanstvenih odkritjih
Tečaj temelji na raziskovalno potrjenih odkritjih nevroznanosti, ter znanosti o zavesti, delovanju možganov in čuječnosti, ki jih predstavljata, med drugimi, dr. Daniel Siegel in dr. David Eagleman. Na tem področju raziskujemo tudi mi (Dr. Dinevski koordinira raziskovalno skupino iz Medicinskih fakultet v Mariboru in Ljubljani ter Medicinske univerze iz Gradca), in smo prispevali v zakladnico znanosti več izvirnih člankov. Med drugim smo dokazali ugoden vpliv sprostitvenih in meditativnih tehnik na avtonomni živčni sistem v klinični študiji, objavljenem v Journal of Clinical Medicine: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36233643/, sorodno temo pa obravnavamo tudi v: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35885883/ .